.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یکشنبه؛ جلسه رای اعتماد مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رای اعتماد وزیران پیشنهادی در جلسه یکشنبه هفته آینده خبر داد و با رد اظهارات مشاور رئیس جمهور درباره مهلت مجلس، تاکید کرد مهلت بررسی صلاحیت ها و برنامه ها از زمانی آغاز می شود که بیوگرافی وزیران در اختیار نمایندگان قرار گرفته باشد.

محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اعلام این خبر اظهارداشت : طبق آئین نامه داخلی مجلس یک هفته پس از معرفی وزیران پیشنهادی توسط دولت جلسات مجلس به طور متوالی تشکیل می شود.

وی افزود: از آنجا که نامه رئیس جمهور به مجلس روز یکشنبه در صحن علنی قرائت می شود و بیوگرافی وزیران پینشهادی نیز در همان روز به دست نمایندگان می رسد و در جا نامه ای آنان قرار داده می شود، بنابراین فرصت یک هفته ای مجلس از روز یکشنبه (فردا) آغاز می شود و مجلس یکشنبه هفته آینده جلسه رای اعتماد را در دو شیفت صبح و عصر برگزار می کند.

میرتاج الدینی تصریح کرد: به این ترتیب مجلس روز دوشنبه نیز جلسه علنی دارد و ممکن است بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی تا روز سه شنبه نیز ادامه داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره اظهارنظر علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور مبنی بر اتمام مهلت مجلس تا روز چهارشنبه هفته جاری گفت : اظهارات آقای جوانفکر که تاکید دارند مجلس باید روزهای پنچ شنبه و جمعه برای بررسی رای اعتماد به کابینه تشکیل جلسه دهد به این علت بوده که به آئین نامه مجلس آشنای ندارند زیرا روز چهارشنبه نامه معرفی به مجلس ارائه شد و مجلس جلسه نداشت. یک هفته مهلت بررسی صلاحیت ها و برنامه ها از زمانی آغاز می شود که بیوگرافی وزیران در اختیار نمایندگان قرار گرفته باشد.

میر تاج الدینی تاکید کرد: مجلس در برنامه ریزی خود برای تشکیل جلسه رای اعتماد طبق آئین نامه داخلی عمل کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.